Sdílení přístupů k Sklik a Zboží.cz krok za krokem
- Adam Altman
- 4. 10. 2024
- Minut čtení: 2
Aktualizováno: 16. 10. 2024
Pokud už inzerujete na Skliku a Zboží.cz, možná nastal čas předat správu těchto účtů profesionálům. Ať už se rozhodnete pro spolupráci s marketingovou agenturou, nebo s freelancerem, správné nasdílení přístupů jim umožní spravovat vaše kampaně efektivně a bez omezení. Pokud nevíte, jak na to, v našem praktickém návodu vás provedeme jednoduchým procesem, díky kterému zajistíte, že sdílení přístupů proběhne bez problémů.
Jak nasdílet přístup do Skliku
Sklik je česká PPC platforma provozovaná Seznamem, která umožňuje zobrazování reklamy ve vyhledávání na Seznam.cz a na vysoce navštěvovaných webech českého internetu. Přístupy k němu nasdílíte podle následujících kroků.
Přihlášení do účtu Sklik
Začněte přihlášením na Sklik.cz. Po přihlášení klikněte v pravém horním rohu na svůj e-mail nebo název účtu. Pokud vlastníte více účtů, pak zde v sekci Administrátor účtu vyberte účet, ke kterému chcete přidělit přístup. Znovu kliknete v pravém horním rohu na svůj e-mail nebo název účtu a klikněte na sekci Nastavení, kde najdete různé možnosti pro správu svého účtu.
Nastavení přístupů V nastavení účtu zvolte možnost Účty s přístupem k mému účtu. Toto je místo, kde můžete spravovat, kdo má k vašemu účtu přístup. Klikněte na tlačítko Nabídnout přístup, které vás přesměruje na formulář, kde budete moci přidat nového uživatele.
Volba oprávnění
Do formuláře vložte e-mailovou adresu agentury nebo freelancera, kterému chcete přístup poskytnout. Zároveň je důležité nastavit správnou úroveň oprávnění. Pokud chcete, aby agentura mohla vytvářet i spravovat kampaně a přidávat přístupy konkrétním specialistům, zvolte úroveň Administrátor účtu. Pokud udělujete přístup freelancerovi, přidělte mu práva Správce kampaní. Toto oprávnění umožňuje kompletní správu kampaní, od jejich nastavování po optimalizaci, zatímco hlavní kontrola nad účtem zůstává stále u vás.
Jak nasdílet přístup do Zboží.cz
Sdílení přístupu k účtu na Zboží.cz s externí marketingovou agenturou či freelancerem umožňuje vhodnou optimalizaci kampaní, správu produktových feedů, přesné sledování výsledků a rychlou reakci na změny, což je stěžejní pro dosažení co nejlepších výsledků.
Přihlášení do Zboží.cz
Přihlaste se do svého účtu na admin.zbozi.cz. Pokud máte více účtů, zvolte si v horní liště konkrétní provozovnu, ke které chcete přístupy sdílet. V pravém horním rohu klikněte na ikonu vašeho profilu a poté na Přístupy k účtu. Toto vás přesměruje do Klientské zóny.
Přidání nového uživatele
Zobrazí se vám Účty s přístupem k mému účtu. Zde můžete přidat nové uživatele, kteří budou mít přístup ke správě vašich kampaní a produktového feedu. Poté klikněte na tlačítko Nabídnout přístup.
Udělení oprávnění
Zadejte e-mailovou adresu agentury nebo freelancera, zvolte službu Zboží.cz a vyberte úroveň oprávnění Zboží Správce. Tyto typy oprávnění umožní vašemu partnerovi upravovat a optimalizovat produktový feed, což je zásadní pro úspěšnou inzerci.
Teď už jen sledovat výsledky
Nyní už víte, jak nasdílet přístupy do Skliku i Zboží.cz. S nastavenými oprávněními máte vše připraveno k hladké spolupráci a efektivní správě vašich kampaní a analytiky. Teď už jen stačí vše spustit a sledovat, jak se kampaně vyvíjejí.