top of page

Jak vytěžit maximum z vánoční sezóny díky PPC a Meta reklamě

  • Obrázek autora: Adam Altman
    Adam Altman
  • 25. 9. 2024
  • Minut čtení: 2

Aktualizováno: 16. 10. 2024


Vánoční sezóna je pro firmy zlomovým obdobím, kdy se často rozhoduje o celkovém úspěchu roku. Lidé mají sklon více utrácet a vy hledáte způsob, jak z tohoto zvýšeného zájmu o nákupy získat maximum. Aby ale vaše nabídka nezapadla v záplavě vánoční konkurence, je zásadní mít dobře nastavené a správně načasované online kampaně. Nezáleží však jen na tom, co prodáváte, ale také jakým způsobem své produkty dostanete před oči zákazníků.


Včasná příprava: Úspěch začíná už v září


Konkurence roste každým dnem a čím blíže k Vánocům, tím dražší bude každý klik.

S vánočními kampaněmi je potřeba začít co nejdříve. Už v září a říjnu máte šanci sbírat hodnotná data a rozšiřovat publika, která později využijete v remarketingu. Konkurence roste každým dnem a čím blíže k Vánocům, tím dražší bude každý klik. Časné spuštění akvizičních kampaní vám pomůže být před ostatními a zároveň efektivněji alokovat reklamní rozpočet.


Využití síly nasbíraných dat


Jakmile máte nasbíraná publika a přichází listopad, je čas začít kampaně škálovat. Remarketing na cenná nasbíraná dlouhodobá publika je skvělý způsob, jak zvýšit konverze a to ať už se jedná o uživatele, kteří interagovali s vašimi sociálními sítěmi, webem, či se jedná o vlastní seznamy zákazníků. Navíc můžete testovat různé reklamní formáty, které Meta nebo Google Ads nabízejí, jako jsou dynamické reklamy, videa či carousel.


Optimalizace v reálném čase


Vánoční sezóna je dynamická. Ceny za kliknutí i nákup se mohou měnit, konkurenční tlak stoupá a chování zákazníků se napříč předvánočním obdobím mění. Proto je zásadní průběžně sledovat výsledky kampaní a rychle reagovat. Nezůstávejte jen u jednoho nastavení – testujte různé texty, kreativy, ale také nabídky strategie či objektivy kampaní. Ať už inzerujete na Googlu nebo na Metě, sledujte klíčové metriky a optimalizujte kampaně tak, aby přinášely co nejvyšší návratnost investic.



Může se kampaním dařit až moc?


Pokud firma nestíhá vyřizovat objednávky, je důležité zvážit omezení reklam, aby nedocházelo k dalšímu přetížení.

Ano, vánoční kampaně mohou být někdy tak úspěšné, že firma nestíhá zpracovávat objednávky. Tento scénář sice potvrzuje skvělou efektivitu kampaní, ale pokud na něj není firma připravená, může to způsobit značné problémy. Zákazníci, zejména před Vánoci, jsou citliví na dodací lhůty, a každé zpoždění může vést ke ztrátě jejich důvěry.


V takové situaci je klíčová průběžná komunikace mezi firmou a marketingovým specialistou. Pokud firma nestíhá vyřizovat objednávky, je důležité zvážit omezení reklam, aby nedocházelo k dalšímu přetížení. Kromě úpravy kampaní je zásadní také komunikace se zákazníky. Jakmile hrozí zpoždění, nebo v horším případě již nastalo, je nutné o tom zákazníky ihned informovat a to například prostřednictvím e-mailu nebo notifikací na webu. Otevřenost a případná nabídka kompenzace, jako je sleva na další nákup či doprava zdarma může pomoci zmírnit jejich frustraci a zachovat důvěru.


Proč se vyplatí svěřit kampaně profesionálům?


Maximálně efektivní správa vánočních kampaní vyžaduje zkušenosti, znalost reklamního systému, důkladné plánování a schopnost pružně reagovat na rychle se měnící situaci na trhu. Pokud chcete z vánoční sezóny vytěžit maximum, nechte to na nás. Postaráme se o kompletní nastavení, správu i optimalizaci vašich kampaní, abyste měli jistotu, že váš rozpočet bude využitý co nejefektivněji, zatímco vy se budete moct těšit z rostoucích objednávek a vyššího zisku.

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
Ozvěte se nám

E-MAIL

Ozveme se do 2 pracovních dnů

TELEFON

Po-Pá: 09:00 - 17:00

Copyright © 2025 by Advelo. All Rights Reserved.

bottom of page